Plakatet och postern

Är klar med mitt protjekt, plakatet som nu hänger på min anslagstavla i rummet. Otroligt nöjd är jag. Massa bilder på Robert Pattinson, rollfiguren Edward Cullen, Kristen Stewart och hennes rollfigur Bella (Isabella) Swan. Riktigt hurja blev det faktiskt!  Fotade urdåliga bilder på det med telefonen, men man ser iaf. lite av själva protjektet. Hahaha. Postern som jag nämnde tidigare idag hänger också på väggen i en riktigt snygg ram. Megaposter. Me like. En bild på Edward Cullen (Robert Pattinson) asså och med texten: "What choice have I? I cannot be without you. But i will not destroy your soul.". Ni som har sett filmen/filmerna vet nog om varifrån texten kommer.




Jag nämnde väl dålig kvalitet? Host.  Fniss, fniss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0