Shoppa



Japp, vid halv fyra sticker jag och Emma och shoppar! Skall bli super duper kul enligt mig, det tycker nog Emma också. Haha. Är på g faktiskt.

Nattskolan igår, vad finns det att säga om det? JA, jag sov en halv timme. Hehe. När jag sov den halva timmen gick jag lite i sömnen, haha. Jag gick in i en krukväxt, så har en liten bula i huvudet. I början när vi skulle sova slog jag oxå huvudet i bokhyllan, lixom hallå? Vi sov i en bibba.  det var nog roligt, kunde ha varit roligare men nog skrattade jag massor. Iaf. när Nicke tappade bort sina byxor. Haha.



Fredagsmys, japp. Men skall nog sova liiite mera i natt, fara lite tidigare och toti också..

Kameran hamnade i fel kass och åkte hem istället, men får nog hem den senare ikväll och idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0