UR EmmaetMärtas garderober/acessoarer osv.

UR EmmaetMärtas acessoarer

Japp, vi hämar Kenza lite och visar alla möjliga saker för er på bloggen i bilder, det är jag som börjar och de här inläggena kommer att ploppa in i jämna mellanrumn på bloggen. En av mina favorit acessoarer är...

...ROSETTER



Jag har sju olika rosetter, några också på diadem och andra hårspännen och andra grejs. Men sju stycken enskilda rosetter har jag.

De blåa (2 st): De fick jag av Julia till julklapp år 2009 från H&M.
De rutiga (3 st): Köpte jag i Thailand i en acessoar butik i Big C.
De små rosa, glittriga (2 st): Fick dem av pappa, även från H&M.


Ledig idag, nattskola ikväll. Skall snart med mamma mot stan och handla chips dit och annat hem. Skall försöka hinna till skolan, det var någon hejarklacksjuttu i skolan vid tolv, men får se om jag alls hinner. Men ska försöka så gott det går.
Nu skall jag börja klä på mig ytterkläderna och rusa ut mot opeln och brumma mot stan. Senare idag vet jag inte vad jag skall göra, klockan sex till skolan.. Måste nog packa snart.



Snabbis vid webbisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0